wtorek, 25 listopada 2014

Homo stworki pączusiowe.

Ale czad!

Niesamowite jest to jak działa nasz mózg w połączeniu z kubkami smakowymi. Ni stąd ni zowąd przyszedł mi smak na coś, co ostatni raz robiłem w drugiej klasie liceum. Pamiętam dokładnie, bo grupą kilkunastu osób urwaliśmy się z lekcji i poszliśmy do mnie, gdzie właśnie to zaserwowałem. Później ja miałem czad w domu.
Ciekawe, czy ktoś to pamięta?

Pączki na serku homo;)
-3 jajka
-1,5 szklanki mąki
-1/2 laski wanilii
-1 łyżeczka proszku do pieczenia
-słodkie rozpuszczalne kakao
-2 serki Danio;

Jajka ubijamy,  dodajemy serki i po połączeniu dorzucamy stopniowo przesianą mąkę z proszkiem do pieczenia i ziarnkami wanilii.
Na głęboki, rozgrzany olej za pomocą dwóch łyżek wykładamy niedbale ciasto-powstaną świetne stwory;)
Jak się ze złoci, wyciągamy na ręcznik papierowy, a następnie obtaczamy w cukrze trzcinowym lub kakao.

Cud, miód i orzeszki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz