wtorek, 10 marca 2015

Łosoś pod pesto i awokado na ziemniakach podany.

Wyciągnąłem kawał łososia z lodówki i tak się dłuższą chwilę zastanawiałem co tu z niego zrobić.
Bardzo lubię pesto, jak je zrobić tutaj, a że mam całą masę rukoli, to postanowiłem ją wykorzystać.
Zobaczymy.

Co nam jest potrzebne?
-ziemniaki ugotowane i ze śmietaną na puree zagniecione, zapieczone 20 minut w piekarniku.
-kawałek łososia
-pesto
-oliwa
-awokado
-sól
-pieprz
-parmezan

Łososia solimy delikatnie; z wierzchu smarujemy pesto. Awokado kroimy na paski, układamy na pesto i posypujemy parmezanem startym. Na patelni podsmażamy na oliwie łososia i wkładamy do piekarnika na 20 minut, aż ryba dojdzie w temperaturze 170 stopni, funkcja góra.

Szybko i smacznie!

Ziemniaki oczywiście możecie zastąpić czymś ciekawszym, kuskusem, albo zwykłą sałatką na rukoli zrobioną. Miałem jednak sporo ziemniaków z dnia poprzedniego, a że nic w kuchni mej się nie marnuje, to mamy ziemniaki.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz